official .unethical. web board: Bezoek aan debondagekelders van Unethical - official .unethical. web board

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bezoek aan debondagekelders van Unethical Bezoek Unethical

#1 User is offline   Daan Icon

• ~ the instigator ~
  • Pip
  • Group: Members

Posted 08 November 2009 - 11:21 AM

Hey peeps,

Mijn huisje krijgt een opknapbeurt. Werd gister wakker met een stoflong, dus ik moest er echt even uit. Besloot om een bezoekje te brengen aan de oefenruimte, aka bondagekelder, van Unethical :P Dat bleek een goede zet te zijn: Oudgedienden, aanhang en de nieuwe zanger. Kortom: het was stampvol, maar de sfeer top!

Eindelijk kennis gemaakt met Dennis; het nieuwe geluid van de band! Heerlijk zo'n ouderwetse hardcore brulstem! Big up Dennis! (als mijn huisje klaar is, dan staat er een uitnodiging om een potje poker te komen spelen en een goed glas te drinken. Sharing mead and mead!)

De jongens speelden een setje...Oude accoorden in een nieuw jasje. Altijd mooi om bij een creatief process aanwezig te kunnen zijn. Dat er een lekker koud biertje klaarstond hielp ook erg :P Weekend man; tis gezellig hier! Jongens...snel weer een podium op:) Kan iedereen weer lekker springen moshen of achter een paal wegduiken.

Na de set even zitten ouwehoeren in de achterruimte, die omgevormt was tot een soort opiumhok, met lekker zachte kussentjes. Was weer gezellig.

Jongens ik zie jullie snel weer. Even een berichtje op het forum met een Big Up!

Groet,

Daan

#2 User is offline   Cronos Icon

• lucky fucking bastard
  • PipPipPip
  • Group: V.I.P.

Posted 14 November 2009 - 01:45 PM

Yep, was erg geslaagd! Next time a beer at your place. Is echt geweldig geworden!

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users